Friday, May 18, 2007

5 tankar om...

... HELGEN
  • Hade en knytis slash planera Barcelona kväll ikväll och börjde undra lite hur fan ska vår resa kommer sluta? (haha kärlek på den)
  • Börjar bli lite smått hetsad över att min balklänning inte är klar - Booo
  • Ska bli himla skönt att ha lite free-time imorgon. mam + pap åker till landet och broo är och surfar på Öland. Skapligt avis på den, men ja ja. Quality time med mig själv istället...nästan lika bra:)
  • Ångest, kära ångest. Varför har jag skit mycket i skolan nästa vecka? Jag kvävs alltså, men bara att bita ihop och kämpa som min frisör sa. You goo!
  • Funderar på om man ska orka vara duktig och power walka imorgon innan frukosten? Hm? inte samma sak utan sajber, uffe och den stora skogen dock men ja känner att jag ändå skulle behöva det. Den som lever får se..

No comments: