Thursday, January 11, 2007

Alltid lika kul...


att se när greek ska "spela förvånad" när vi kommer till neaslök hylla på maxi...
.......................
- meeen oj hörru challen , kom hit fort, fort, fort. men skynda då för fan! se vilka priser de har på lök a la nea, o luktar gör den också. vilken lök ass....
....................
som att ta död på ett barns glädje påpekar jag dock inget om att vi senast var här för 1 timme sen och att hon sa exakt samma sak då. jag väljer tystnad , jag vet ju att snart börjas tjatet igen...
.............
- vi kan väl bara köpa några kg ?
..........
-nej !
.............
-jo men annars biter jag på dina naglar ! ( hotfull stämma nu... )
..............
jag tänker efter... är det värt det? för en timme sen bet hon ju hårt, lillfingret blöder fortfarande förbaskat. hmm, svårt beslut
..............
- låt gå då men då blir de ingen ölkorv, de vet du.
.....................
-yes sir I can boogie ( vi har nu kommit till delen av historian då greeken börjar dansa som om hon hade is i rumpan )
..............
- vi skriver upp de på sandra, hon betalar.
...............
Ja de var en helt vanlig dag på maxi...

3 comments:

Sandreew said...

Ahh! Börjar bli tröttast på alla jävla lökiga räkningar nu, shuggah har snart inte råd med fler!Challen, stå upp för dig sj o ta ett blodigt lillfinger då o då
(om inte för dig, så för mitt kontos skull):)

Älskar Er, Ni galna brudar... pussar o kärlek från Shuggah

Emma said...

tjejer, chicas, girls, ragazze, jag älskar er ! sitter här och ler, and believe me when im saying det är ingen vacker syn med bettskena i mun, osminkad, tofsen på huvudet och trosor och urtvättad t-shirt. Men still, vad som än sker va så är ni min kaka och pullan:)
Neis: Ny rapp på G snart, tror Doh väntar fortfarande.
Kakan: Kallar du mig monkeyface, har lagt upp nya manusförslag!
saknar er redan trots att ni åkte för tjugo minuter sedan.
/emms

Anonymous said...

Ja jag kostar ju 14.90 / hg så jag är ju ganska dyr iaf ;)