Thursday, January 11, 2007

I had a bad day...

Lets face it, alla har vi dagar. Vissa vill man gå under jorden, bara försvinna, andra kan vara toppen, då man känner att inget kan stoppa en...Idag hade jag en sjunka-igenom-jorden- dag. Man tror att folk glor på ens "fettiga" hår fast dem helt enkelt kollar på något helt annat som inte är i ens riktning. Om ngn råkar gå in i en, tror man att den personen hatar en, om man inte fattar något tal i ex. matte intalar man sig att man är sämst och att det inte är någon idé att plugga för nationella kommer ändå att gå åt helvete.
Om man skriver ett blogg inlägg en sådan dag kommer det med största sannolikhet att försvinna innan man har hunnit att publicera det. Man kommer också att glömma att trycka på stopp knappen på bussen så att man får gå av vid en helt annan station än ens egen för att man är så inne i sin i-pod. Allt detta har jag känt idag eller så har det hänt mig.

När jag skamset gick hem igen efter att ha gått av bussen kom en låt på min i-pod som fick mig att känna mig bättre till mods. John Legend - PDA (we don´t care). Ladda ner hans album ni som inte har det, väldigt värt!

Ikväll kommer Challe till mig. Det kommer bli blandande aktiviteter; matlagning, sex and the city, prat, övningskörning, photoshoot m,m. Det blir garanterat en bra kväll, så nu måste jag plugga sönder så ja slipper göra det sen.
Adiõs amigos we´re not staying here another day



No comments: