Wednesday, January 17, 2007

Chain hang low


Rajtan tajtan, hej allihopa! Was up?

Har inte mkt att förtella, händer inte så mycket i livet just nu. Plugg plugg plugg o planering inför plugg. Kan det bli bättre? ne, jag tycker inte heller det. Om en vecka blir det i alla fall utgång. Det kanske piggar upp. FEEEST. Fan! vi festar för jävla dåligt brudar. Hoppas alla kör på iaf. MACHINE- nu trycker vi till! som en annan glad jävel skulle sagt;) Om inte annat, kanske vi stöter på honom. Det är ju alltid kul att utnyttja lite. Aaah. Ibland älskar jag att vara kvinna!

Kvällens planer; Aerobics 18.30, glida ner till innerstaden, träffa upp vänninorna, ta en latte på Santinis, snacka lite skit, glida hem, läsa igenom NK, kolla sex and the city, släcka lampan, (inse att man saknar någon).

Jag tror att jag får lägga ner det där med att försöka hitta någon, jag drömde ju t.o.m att killen jag blev kär i dog innan vi ens hade sagt hej typ. Whats wrong with me? haha. Gud (eller ngn) kanske vill ha mig för sig själv? ja så är det nog!

Kul att någon har en dejt i alla fall. Tror bestämt att det kan vara Challen kanske? Uuh uh. Hoppas att ni får det trevligt, och missa nu inte bussen igen! Det är rysligt ruggigt ute.
Ursäkta färgblandningen. Hade inget annat bättre för mig;)


Veckans "skämt" som sades på italienska lektionen:
Det var en gång ett djur(kommer inte ihåg vilket) som bjöd in sina två vänner till sig, myran och tusenfotingen. Myran kom i tid, det gjorde däremot inte tusenfotingen. Han var tre timmar försenad. Han bad om ursäkt och hävdade att det var på grund av en skylt utanför dörren "Torka av fötterna innan du går in..." (hahahaha)


HA EN BRA DAG ALLA! HOPPAS ATT NI VET ATT VI TYCKER OM ER

No comments: